Hier kun je de begeleidende tekst noteren.

Evaluatie Game On 2025 - scholen

Naam(Vereist)
Communicatie: 1. De eerste nieuwsberichten over Game On was op tijd(Vereist)
Communicatie: 2. De aanmeldingsprocedure voor Game On was duidelijk(Vereist)
Communicatie: 3. De terugkoppeling over de aanmelding was op tijd(Vereist)
Communicatie: 4. Het reisschema voor het busvervoer was duidelijk(Vereist)
Communicatie: 5. De organisatie speelde flexibel in op aanvullende wensen(Vereist)
Organisatie: 1. Vanaf het begin was duidelijk wat Game On te bieden had(Vereist)
Organisatie: 2. De organisatie in de Evenementenhal verliep naar wens(Vereist)
Organisatie: 3. Het busvervoer verliep goed(Vereist)
Organisatie: 4. De begeleiding van de groepen door studenten/hosts van Da Vinci College was goed(Vereist)
Organisatie: 5. Het bezoek aan de 4 pleinen was voldoende om een gevarieerde indruk te krijgen van techniek(Vereist)
Organisatie: 6. De kinderen kregen in 25 minuten per plein een goede indruk van het gebodene(Vereist)
Organisatie: 7. De door de organisatie vooraf gemaakte indeling per pleinbezoek was duidelijk(Vereist)
Organisatie: 8. Leerlingen en ouders hebben op donderdagavond op eigen gelegenheid een ander plein bezocht(Vereist)
Inhoud: 1. Het aanbod (op de 8 pleinen) was afwisselend(Vereist)
Inhoud: 2. De leerlingen waren enthousiast over de activiteiten(Vereist)
Inhoud: 3. Het niveau van de activiteiten deed recht aan het verschil in belangstelling(Vereist)
Inhoud: 4. Door de activiteiten hebben leerlingen een positieve kijk op de diverse sectoren en bedrijven in de regio gekregen(Vereist)
Inhoud: 5. De dagen na het bezoek is op school de Game On nabesproken(Vereist)